Vlucht Madrid Miami

9 april 2018 - Madrid, Spanje

Het boarden in Madrid verliep chaotisch, het toestel is op het laatste moment gewijzigd en had een andere configuratie. Hierdoor werd bij het inschepen onze stoelen nog veranderd. Daar ging ons seat plan! Nu zaten we in de middenrij, maar kom niet getreurd.
Seppe is dadelijk de film lijst beginnen te analyseren, en ja, er zaten genoeg leuke films in het aanbod. Hier waren het touch screens die wel goed werken (topv vorige lange reizen met andere maatschappijen) De film marathon kon beginnen! We hadden alle 3 dezelfde ervaring: film beginnen kijken en dan toch niet kunnen uitkijken omdat we in slaap vielen. Elisa heeft ook wat huiswerk gemaakt.
Vlucht is vlot verlopen.
Bij de landing in Miami waren we allemaal dol enthousiast! Paspoort controle verliep vlot. Eerst aan een toestel je aanmelden en dan nog langs een kotje. Beambte ondervroeg ons: waarom we hier waren en waarom de kids niet op school zaten.
Dan met trein richting auto verhuur.
Bon, auto is net iets groter uitgevallen dan ik dacht. Een Nissan Pathfinder: de 3e bank hebben we plat gelegd: genoeg ruimte!
We hadden, dankzij Tom, Google Maps ingesteld. Elisa en Seppe hebben me goed begeleid naar het hotel. De skyline van
Miami bracht wat reactie te weeg: de wows en waws volgden!
Het hotel, tip van An van de reisgroep, ligt vlak aan bayside. Bayside is een plek waar plezierboten vertrekken, met restaurantjes en soevenierswinkeltjes. Ook hardrock café is hier vlakbij.
Kamer op het 16e verdiep met uitzicht op de baai van Biscayne.

1. An van de Chang Gang:
    12 april 2018
    16e! Zalig! Dan heb je een mooi uitzicht :-) Wij zaten “maar” op het 9e of 10e geloof ik.